پیج یوتیوب گیم مدز را سابسکرایب کنید

 

 

خانه » گوناگون » تریلر و تصاویر بازیها » خبر : تریلر فوق العاده بازی Wild West Online منتشر شد

خبر : تریلر فوق العاده بازی Wild West Online منتشر شد

گیم فا : تریلر جدیدی از عنوان Wild West Online منتشر شد. این عنوان، که تا مدتی پیش تصاویر آن به عنوان Red Dead Redemption 2 نسبت داده می‌شد، مدتی پیش توسط DJ2 معرفی شد. تا پیش از معرفی این عنوان تصویری از آن منتشر شده بود که شایعات آن را به Red Dead Redemption 2 ارتباط داده بودند اما با معرفی این عنوان به شایعات پایان داده شد. این بازی که توسط سازندگان عنوان محبوب Crysis ساخته می‌شود به نوعی قرار است نماینده‌ای برای پر کردن جای خالی Red Dead Redemption 2 بر روی رایانه‌های شخصی باشد. همان طور که از نام Wild West Online پیدا است، این بازی عنوانی تماماً آنلاین خواهد بود. شمارو به دیدن این تریلر در گیم مدز دعوت میکنیم !

برای دیدن تریلر به ادامه مطلب مراجعه کنید

 


حال تریلر جدیدی از این عنوان وسترن منتشر شده است که جزئیات بیشتری از آن نمایش می‌دهد. در این تریلر شاهد برخی از محیط‌های بازی خواهیم بود. علاوه بر آن تعدادی از فعالیت‌های (Activity) حاضر در بازی را مشاهده خواهید کرد که با مقدار کمی زد و خورد و صحنه‌های اکشن همراه خواهد بود. البته شایان ذکر است که این بازی هنوز عنوانی در دست ساخت است و صحنه‌هایی که در این تریلر مشاهده خواهید کرد از نسخه‌ی ناتمام و ناقص بازی استخراج شده است پس آن چه می‌بینید صرفاً چیزی نیست که در زمان عرضه بازی و در نسخه کامل ارائه می‌شود. سازندگان این بازی امکان پیش خرید بازی را نیز فعال کرده‌اند و علاقه‌مندان به پیش خرید آن می‌توانند از سایت رسمی آن اقدام به انجام این کار کنند. کسانی که بازی Wild West Online را پیش خرید کنند به مزایایی دسترسی پیدا خواهند کرد که خریداران عادی از آن‌ها بهره‌مند نخواهند شد. برای شروع، کاربرانی که بازی را پیش خرید کنند دسترسی به نسخه‌ی آلفای بازی و بتای خصوصی آن را دریافت خواهند کرد. علاوه بر آن با پیش خرید بازی محتواهای اضافی چون طرح‌های خاص برای زین اسب‌ها، اسلحه و اسب دریافت خواهید کرد. سازندگان بازی در بخش پیش خرید بازی ذکر کرده‌اند که امکان پیش خرید بازی تنها تا ۲۰ جولای، یعنی ۱۰ روز دیگر، فراهم خواهد بود و پس از آن امکان پیش خرید برای علاقه‌مندان وجود ندارد.

Wild West Online کار خود را به عنوان پروژه‌ای در سایت کیک استارتر (KickStarter) شروع کرد اما توسعه دهندگان بازی در استودیو ۶۱۲Games بازی را از برنامه تأمین بودجه همگانی خارج کردند چرا که کسب محبوبیت بسیار بالا بازی منجر به پیدا شدن سرمایه گذارانی شد که هزینه‌های ساخت بازی را به طور کامل پرداخت کردند و مسئولیت مالی ساخت پروژه را به دست گرفتند. جالب است بدانید رئیس استودیو ۶۱۲Games پیش از این سابقه کار در پیکسار (Pixar) و تل تیل گیمز (TellTale Games) را داشته است.

 

در آخر گفته شده است که نسخه بتای این بازی به زودی و در سال جاری میلادی عرضه خواهد شد. بازی در حال حاضر برای رایانه های شخصی ساخته می‌شود و برنامه خاصی برای انتشار نسخه های کنسولی آن در نظر گرفته نشده است. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از این عنوان از گیمفا تماشا کنید.

 

» منبع : www.GameFa.com

» منبع ۲ : www.GameMods.ir

 


» تریلر Gold Rush : The Game :

 

 


 

دیدگاه ها 1 دیدگاه
  1. CAPITANBDELL
    در تاریخ 2017/07/19 :

    دقیقا فیلمWEST WORLDE

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.