پیج یوتیوب گیم مدز را سابسکرایب کنید

 

 

خانه » گوناگون » اخبار بازی ها » بازی رایگان و تخفیفات پایان هفته استیم مشخص شد

بازی رایگان و تخفیفات پایان هفته استیم مشخص شد

گیم فا :

از هم اکنون تا روز یکشنبه پیش‌رو قادر خواهید بود تا بازی Sniper Elite 3 را به رایگان از صفحه استیم این بازی دریافت کنید. در کنار رایگان شدن این بازی تا روز یکشنبه، همچنین شاهد اعمال تخفیفی برای آن تا روز دوشنبه هستیم. این بازی به تنهایی ۸۰ درصد تخفیف دریافت کرده است و امکان دریافت آن به قیمت ۱۰ دلار موجود خواهد بود. هم اکنون میتوانید ادامه خبر را از سایت گیم مدز مشاهده فرمایید .

برای دیدن خبر به ادامه مطلب مراجعه کنید


steam-off_100-_gamemods1

 

از هم اکنون تا روز یکشنبه پیش‌رو قادر خواهید بود تا بازی Sniper Elite 3 را به رایگان از صفحه استیم این بازی دریافت کنید.
در کنار رایگان شدن این بازی تا روز یکشنبه، همچنین شاهد اعمال تخفیفی برای آن تا روز دوشنبه هستیم. این بازی به تنهایی ۸۰ درصد تخفیف دریافت کرده است و امکان دریافت آن به قیمت ۱۰ دلار موجود خواهد بود، همچنین باندل آن که شامل سیزن پس بازی نیز می‌شود با اعمال ۷۵ درصد تخفیف، قابلیت دریافت به قیمت ۱۷٫۵۰ دلار را خواهد داشت، این در حالی است که این سیزن پس به تنهایی با دریافت ۶۶ درصد تخفیف، به قیمت ۱۰٫۲۰ دلار قابل دریافت است. اگر هم علاقه به دریافت کلیه عناوین سری بازی Sniper Elite را دارید، این مجموعه با دریافت ۷۵ درصد تخفیف، به قیمت ۲۰ دلار قابل دریافت خواهد بود. برای ورود به صفحه استیم این بازی برروی اینجا کلیک کنید.

.

همچنین شاهد تخفیفی ۵۰ درصدی برای بازی Dying Light و کلیه بسته‌های دانلودی آن می‌باشیم، بنابراین بازی Dying Light به تنهایی ۳۰ دلار قیمت دارد.

در نهایت شاهد تخفیف بازی‌های باندای نامکو انترتینمنت هستیم. در این تخفیف امکان دریافت بازی‌هایی چون Dark Souls 3 به قیمت ۳۹ دلار، Project Cars به قیمت ۱۵ دلار و Dragon Ball: Xenoverse به قیمت ۱۲٫۵۰ دلار وجود دارد. همچنین بازی‌های Dark Souls و Dark Souls 2 در این تخفیف به ترتیب ۵ و ۱۰ دلار قیمت دارند. گرچه این تخفیفات شامل بازی‌های دیگری از باندای نامکو نیز می‌شود.

عنوان بعدی از سری بازی Sniper Elite در سال ۲۰۱۷ عرضه خواهد شد.

بازی Sniper Elite 3 امتیاز ۶ از ۱۰ را از گیم اسپات دریافت کرده است.

 

منبع : www.GameFa.com

دیدگاه ها 1 دیدگاه
  1. TAHA
    در تاریخ 2016/10/07 :

    سلام راستی استیم برای بازی فرن باس تخفیفی قرار نداده
    پس این کرک فرن باس چی شد مردیم از بس منتظر موندیم .

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.