پیج یوتیوب گیم مدز را سابسکرایب کنید

 

 

خانه » Euro Truck Simulator2 » روسیه ! بسته الحاقی جدید معرفی شده برای بازی Euro Truck Simulator 2

روسیه ! بسته الحاقی جدید معرفی شده برای بازی Euro Truck Simulator 2

🇷🇺 پیش به سوی قلب روسیه !  🇷🇺

چند ماهه گذشته تیم scs شروع به ساخت بسته الحاقی ( DLC ) جدید یوروتراک ۲ کرد که طی پیش نمایش های گذشته باید حدس میزد که قلب روسیه نشانه رفته ! برف و جاده ها و آب و هوای برفی از مهمترین ویژگی جاده های روسیه هستش که باید انتظار داشت که کمپانی scs بزودی فصل زمستان را هم بزودی به این بسته الحاقی اضافه کند .

⚠️ جهت دیدن بقیه متن و تصاویر به ادامه مطلب مراجعه فرمایید .


 

تهیه و ترجمه : 

www.GameMods.ir | گیم مدز

 

 

پس از تمرکز تیم scs به جنوب شرقی اروپا حالا مسیر جاده ها به سمت  بزرگترین کشور جهان از نظر مساحت در جریان خواهد بود ! خانه میراث و فرهنگ غنی ! شما رانندگان میتوانید خود به مسکو و فراتر از آن سفر کنید .

 

 

روسیه به دلیل وسعت بسیار زیاد تیم scs قادر به شبیه ساز کامل آن نخواهند بود به همین دلیل طبق گفته کمپانی قرار است این DLC از رودخانه Oka تا بالاتر از رودخانه Volga گسترش پیدا کند که مسکو جز شهرهای مهم این بسته الحاقی خواهد.

 

 

در ابتدا قرار بر این بود که بسته الحاقی جدید این کمپانی در سکوت کامل ساخته و گسترش پیدا کند که با توجه به بازخوردهای بسته الحاقی گذشته این تصمیم گرفته شده بود اما این کمپانی فرصتی به این پروژه ( تیم ) داد که تا بازخورد رانندگان را در این پروژه همراه داشته باشد تا نظرات رانندگان انگیزه ای برای پیشرفت این بسته الحاقی بزرگ و جدید یوروتراک ۲ باشد .

 

بدلیل گستردگی پروژه تیم سازنده تاریخ معینی نمیتواند برای انتشار این بسته الحاقی منتشر کند ، اما هسته مرکزی این تیم از اواسط سال ۲۰۲۰ تا به امروز شروع به فعالیت کرده ، همچنین نقشه اصلی این بسته یک سال قبل آغاز شده و هنوز تیم سازنده مپ بصورت کامل تکمیل نشده و باید انتظار مدت طولانی برای انتشار این بسته الحاقی رو داشت .

 

 

بسته الحاقی روسیه در استیم :

 

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.