پیج یوتیوب گیم مدز را سابسکرایب کنید

 

 

خانه » American Truck Simulator » خبر : طبیعت زیبای ایالت Oregon ! بازی American Truck Simulator

خبر : طبیعت زیبای ایالت Oregon ! بازی American Truck Simulator

نقل قول :

خوش آمدید به قسمت بعدی جذاب ما ! امروز ما جزئیاتی از بخش جدید بازی آمریکن تراک یعنی ایالت Oregon را برای شما به نمایش میگذاریم . هم اکنون میتوانید خبر و تصاویر این بروزرسانی را از وبسایت گیم مدز مشاهده کنید .

 

? برای دیدن تصاویر و خبر به ادامه مطلب مراجعه کنید

 

 


 

 

✅ تهیه و ترجمه : www.GameMods.ir

✅ کانال تلگرام ما : @GameMods

✅ اینستاگرام : @GameMods.ir

⛔ تاریخ انتشار این بروزرسانی مشخص نیست ⛔

 


 

 

برنامه نویسان ما همواره در حال بهبود بخشیدن به ابزارهای موجود در طراحی نقشه هستند ، بعنوان مثال سیستم ما برای ایجاد بستر سنگی و … در مپ بسیار بروزرسانی شده

 

 

بخش مهمی از ایالت Oregon پوشیده شده از جنگ است که کلید ساخت سیستم حمل و نقل جدید میباشد . ما میخواهیم بازیکنان را وارد عمق جنگل کنیم ! بنابراین مدل های جدید از پوشش گیاهی و جنگلی در حال ایجاد شدن است . ما همچنین باتلاق ها ، تالاب ها همراه با مراتع سر سبز پوشیده شده با شکوفه های وحشی را به بازی اضافه کردیم ، و همچنین ما بخش های مهم ایالت Oregon را در حال طراحی و تولید هستیم به عنوان مثال در برخی از شهر ها پوشش درخت آلو گل سرخ جدید در سطح نقشه اضافه کردیم .

 

 

منطقه هایی از Oregon دارای درختان بریده شده ، درختان خشک شده و مناطق آسیب دیده طبیعی قرار دارد تا بازی را به سمت واقع گرایانه تر هدایت کند . شما حتی در ساحل میتوانید رده هایی از شاخه و برگ درختان و پوشش گیاهی بهمراه پوشش سنگی مشاهده کنید .

 

 




 

 تـهـیـه و ترجـمـه : www.GameMods.ir 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.